loading...
منسای اسپورت
روزنامه های ورزشی
ویدیو های ورزشی
ali rezaei بازدید : 13 دوشنبه 10 شهریور 1393 نظرات (0)

Knock-Knock جزو ترسناک ترین بازی های موجود برای سیستم عامل اندروید است! بازی سرشار از معماهای مختلف است که باید با جمع آوری آیتم های مختلف و مشاهده ی دقیق، به آنها پاسخ دهید. از زمانی که خورشید غروب کرده است چیزهایی وحشت ناک خواهید دید که باید برای حفظ جان خود دست به هر کاری بزنید.بازی از گرافیک دو بعدی و محیط ترسناک برخودار است که میتوانید علاقمندان به ژانر بازی های ترسناک و فکری را راضی نگه دارد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Knock Knock 1.25 بازی ترسناک Knock Knock 1.25 – اندروید

ali rezaei بازدید : 27 دوشنبه 10 شهریور 1393 نظرات (0)

سربازان دیوانه خود را آماده کرده و فرماندهی نیروهای خود را بر عهده بگیرید . تمام تلاش خود را به کار برده و ماموریت های موجود در بازی Great Little War Game 2 را به اتمام برسانید . Great Little War Game 2 نسخه ی دوم از بازی فوق العاده پرطرفدار نبردهای کوچک از استودیوی بازیسازی Rubicon Development مخصوص سیستم عامل اندروید است .از قابلیت اصلی این بازی می توان به گیم پلی هیجانی ، گرافیک بسیار خوب و برخورد با شخصیت های متنوع اشاره داشت . اگر به بازی های کم حجم استراتژیکی جنگی علاقه مندید پیشنهاد می دهیم به هیچ وجه بازی فوق را از دست ندهید! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Great Little War Game 2 1.0.9 بازی استراتژی Great Little War Game 2 1.0.9 – اندروید

 

ali rezaei بازدید : 19 دوشنبه 10 شهریور 1393 نظرات (0)

در بازی Symphony یک چیز عجیب در حال جذب و از بین بردن موزیک شما در پیش روی شماست. شما باید با استفاده از مجموعه آهنگ خود با آن مبارزه کنید، آیتم ها را کشف کنید و سفینه خود را شخصی سازی کنید و با دشمنان برای آزاد سازی سمفونی روح ها بجنگید.در این بازی عجیب تیراندازی شما دوباره آهنگ هایی که دوست دارید را تجربه کنید و از میدان جنگ بی همتایی که بوجود می آید لذت ببرید.هرکدام از آهنگ های شما دارای یک آیتم است که شما میتوانید کشف و آپگرید کنید.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Symphony v1.0 بازی هیجانی Symphony v1.0 – اندروید

ali rezaei بازدید : 207 دوشنبه 10 شهریور 1393 نظرات (0)

Hill Motor Racing یک بازی موتورسواری عالی برای آندروید است .در این بازی شما باید با قوانین فیزیک و نیوتون آشنا باشید ! شما در این بازی اتومبیل را در مسیر هموار و پر پیچ و خمی که در انتظارتان است سالم به مقصد برسانید و کوچکترین حرکت اضافی متناقض با علم فیزیک باعث واژگون شدن شما خواهد شد . شما همچنین می توانید هنگام بازی سکه های طلا را جمع آوری کنید تا بتوانید موتور خود را مجهز و به روز کنید یا موتورهای بهتر و جدیدتر بخرید.بعد از باختن در بازی شما می توانید امتیاز خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Hill Motor Racing v1.7 بازی موتور سواری Hill Motor Racing v1.7 – اندروید

ali rezaei بازدید : 21 دوشنبه 10 شهریور 1393 نظرات (0)

کهکشان تسخیر شده است ، به طوری که تا به اکنون این فاجعه پیش نیامده بود ! در بازی Galcon Fusion شما بایستی تمام تلاش خود را به کار برده و با ارسال swarms سیاره دشمنان را نابود کرده و آن ها را شکست دهید . با نابود کردن دشمنان جهان را از آن خود کنید !این بازی دارای محیط چند لمسی یک بازی عالی ست که می تواند در آن واحد با چند نفر بازی کرد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Galcon Fusion v1.0.16.1 بازی استراتژیکی فضایی Galcon Fusion v1.0.16.1 – اندروید

ali rezaei بازدید : 16 دوشنبه 10 شهریور 1393 نظرات (0)

اگر فکر می کنید سخت ترین قسمت پارک کردن یک خودرو ، پیدا کردن مکانی خالی برای قرار دادن ماشین درون آن می باشد ، لازم است اندکی در این تفکر تجدید نظر نمایید چرا که برای پارک کردن یک کامیون سنگین این داستان به طور کل فرق می کند .در بازی Truck Parking 3D در هر مرحله شما باید کامیون که در اختیار دارید را در محل مناسب پارک کنید تا به مراحل بعدی راه یابید. در مراحل چالش برانگیز این بازی، شما می بایست کامیون خود را به تریلر متصل کرده و تریلی حامل بار خود را در محل های تعیین شده پارک کنید. بازی در محیط های برون شهری انجام می شود و دارای گرافیک سه بعدی خوب و کنترل های مناسبی است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

Truck Parking 3D v1.1 بازی پارک اتومبیل Truck Parking 3D v1.1 – اندروید

ali rezaei بازدید : 12 دوشنبه 10 شهریور 1393 نظرات (0)

Epic Chess یک بازی زیبا و فکری شطرنج حماسی اندروید است که توسط استودیو بازی سازی Crowned Crow ساخته و با قیمتی معادل دو دلار جهت فروش در گوگل پلی قرار گرفته شده است ! در این بازی سعی بر این شده تا حالت های متفاوت از بازی شطرنج را برای شما عرضه کنند, تا علاقمندان به بازی فکری شطرنج با طرح ها مختلفی از این بازی آشنا شده و سطح توانایی های خود را به چالش بکشند. بازی دارای ۳ حالت آنلاین , مولتی پلیر و آفلاین است!بازی HD و فکری شطرنج Epic Chess Early Access , زیبایی بی نظیری را در این بازی مشاهده خواهید کرد! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Epic Chess 0.6 بازی شطرنج Epic Chess 0.62 – اندروید

 

ali rezaei بازدید : 21 دوشنبه 10 شهریور 1393 نظرات (0)

در جهانی که فساد و بی عدالتی همه جا را فرا گرفته است، یک قهرمان کوچک سعی دارد تا برای مبارزه با آنها به پا خیزد! سلام دزد کوچک! او یک قهرمان واقعی است، که با استفاده از مهارت های زیادی که دارد قصد مبارزه با بی عدالتی و افراد شرور را دارد. بسیار مراقب باشید، او دشمنان مهیبی مانند شوالیه تاریکی، دزدان دریایی سرکش و حتی یک ربات غول پیکر دارد که اگر بی دقتی کند ممکن است دچار دردسر شود!Tiny Thief بازی فوق العاده با گرافیک اچ دی در سبک بازی های فکری محصولی از کمپانی بازیسازی معروف Rovio یعنی سازنده بازی معروف انگری بیرزد برای سیستم عامل اندروید می باشد .گرافیک بازی نیز کاملا فانتزی و کارتونی می باشد. این بازی بسیار جالب و دوست داشتنی را از دست ندهید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Tiny Thief 2.0.0 بازی فکری دزد کوچک Tiny Thief 2.0.0 – اندروید

ali rezaei بازدید : 16 دوشنبه 10 شهریور 1393 نظرات (0)

Unroll Me یک بازی واقعا معتاد کننده است، در این بازی شما باید توپ سفید را در خانه ها هدایت کنید به درستی و آن را به مقصد خود برسانید، ابتدا این امر آسان به نظر می رسد ولی هرچه جلوتر می روید مراحل سخت تر می شود و شما نیاز به فکر بیشتر و استراتژی بهتر برای جلو بردن بازی نیاز دارید.این بازی شما را به ساد بازی های زیبای گذشته در این زمینه خواهد انداخت که تداعی خاطره زیبایی برای شما خواهد بود.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Unroll Me v1.4 بازی فکری Unroll Me v1.4 – اندروید

ali rezaei بازدید : 16 دوشنبه 10 شهریور 1393 نظرات (0)

ازی Real Sniper یا تک تیرانداز واقعی یک بازی اکشن هیجانی می باشد که یکی از ساخته های شرکت Gameguru برای اندروید است.در این بازی شما در نقش اول شخص یک تک تیر انداز ظاهر میشوید که ماموریت های پر چالش به او داده شده است, پس تمام تلاش خود را کرده و نشان لیاقت خود را ثابت کنید.بازی به دو شیوه انجام می شود، دو سناریوی مختلف هم برای آن پیشبینی شده است یکی بازی در شهر و دیگری مخفیگاه ! کنترل بازی آن آسان و دقیق است و دارای محیط دوستانه است.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

Real Sniper 1.03 بازی تک تیرانداز Real Sniper 1.03 – اندروید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 83
  • بازدید ماه : 83
  • بازدید سال : 1,600
  • بازدید کلی : 5,864
  • کدهای اختصاصی